Запитання та відповіді
Як редагувати інформацію про обліковий запис
Увійшовши до навчальної платформи, натисніть «Профіль» на верхній панелі навігації.
Як приєднатись до каналу та чату групи
Увійшовши до навчальної платформи, натисніть на лого «NEWLOOK School» на верхній панелі навігації.
Як проходити курс
Щоб перейти до перегляду курсу, виберіть ваш курс та натисніть кнопку "Продовжити"
Подивіться відео 👇🏻
Як здавати домашні завдання
Подивіться відео 👇🏻
Як відбувається перевірка ДЗ куратором?
Якщо на вашому курсі передбачена підтримка куратором, ви будете отримувати фідбек на ваші домашні завдання.
Строк перевірки домашнього завдання — 72 години.
Після здачі ДЗ не потрібно чекати на перевірку — Ви можете одразу переходити до наступних уроків.
Перездати домашнє завдання можна лише 1 раз після фідбеку куратору!
Де дивитись зворотний зв'язок від куратора
Подивіться відео 👇🏻
Як відбуваються додаткові сесії зі спікером курсу?
Якщо на вашому курсі передбачені додаткові сесії зі спікером курсу (СММ 4.0 - сесії «Питання-відповідь» з Іриною Вахітовою), про такі групові зідзвони вам обов'язково заздалегідь повідомить куратор.
Посилання на зум будуть надсилатися в групі в телеграм .
Записи таких зустрічей також будуть надсилатися в телеграм чат наступного дня.
Як отримати сертифікат за проходження курсу?
Після закінчення курсу вам потрібно буде перейти в розділ «Сертифікат» та ввести ваше Ім’я та Прізвище (уважно перевірте чи корректну інформацію ви ввели). Після чого сертифікат буде сформовано автоматично та ви зможете завантажити його з платформи.
Як отримати диплом?
Якщо на вашому курсі передбачений диплом з відзнакою (СММ 4.0), ви зможете отримати його тільки після проходження курсу до кінця та здачі всіх домашніх завдань на 70% і вище.
В іншому випадку, ви отримаєте сертифікат.
Зв'язок з технічною підтримкою
Якщо виникли питання стосовно технічної роботи платформи чи навчального процесу, на верхній панелі навігації натисни "Підтримка".
Далі обери "Підтримка з навчання", якщо питання стосується навчального процесу, або "Технічна підтримка", якщо питання технічного характеру.
В відкритому діалозі напиши своє питання та натисни "відправити" та очікуй відповідь.
Відповідь прийде протягом 2 годин.
Подивіться відео 👇🏻
Як працює заморозка навчання?
1. Як працює заморозка навчання і які її умови?
Заморозка дозволяє тимчасово призупинити навчання на вибраний період: 1, 2, 3 або 4 тижні. Вона безкоштовна, якщо оформлена протягом перших 14 днів з початку навчання; після цього коштує 5$. В останні 7 днів курсу заморозка недоступна, і скористатися нею можна тільки один раз за весь період навчання.
2. Що відбувається з доступом до курсу під час заморозки?
При замороженні курс повністю закривається – ви тимчасово втрачаєте доступ до уроків і завдань. Це означає, що переглядати матеріали або здавати домашні завдання буде неможливо, доки доступ не буде відновлено.
3. Чи впливає заморозка на термін доступу до курсу?
Заморозка не продовжує загальний термін доступу. Навіть після перерви термін навчання спливає відповідно до початкових умов покупки, незалежно від тривалості заморозки.
4. Чи змінюється куратор після заморозки?
Після відновлення доступу вас можуть перевести до іншої групи, що передбачає можливу зміну куратора. Це робиться для забезпечення відповідного супроводу в навчанні.
5. Як заморозити або відновити доступ до курсу?
З питань заморозки або розморозки курсу звертайтесь до куратора або в технічну підтримку у телеграмі @NLHelpMe. Важливо самостійно відстежувати термін заморозки та звернутися в день, коли потрібне відновлення доступу.